Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

ΜΥΔΙΑ ΣΑΓΑΝΑΚΙ











ΥΛΙΚΑ :


1 Κιλό μύδια καθαρισμένα ή κατεψυγμένα
1 πιπεριά κόκκινη
100 γρ τυρί γκούντα
100 γρ τυρί φέτα
2 μεγάλες ώριμες ντομάτες
1 κ.σ πελτέ ντομάτας
1 ματσάκι μαϊντανό
1 φινόκιο
1 σκελίδα σκόρδο
1 ποτήρι λευκό κρασί
ελαιόλαδο
αλατι
πιπερι



ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ :

Καθαρίζουμε και πλένουμε καλά τα μύδια και εγω προσωπικά τα αφήνω στο νερό για δύο ώρες με συχνές αλλαγές του νερού φτύνουν τη πολύ άμμο.
    Κόβουμε το φινόκιο και την πιπεριά σε λωρίδες, και τα σοτάρουμε με λίγο ελαιόλαδο να μαλακώσουν,αλατοπιπερώνουμε και βάζουμε τα μύδια σε δυνατή φωτιά πάντα,σβήνουμε με το κρασί αφου τους δώσουμε δύο βόλτες και καπακώνουμε μέχρι να ανοίξουν για πέντε λεπτα όσα δεν ανοίξουν για ασφάλεια πέταμα!
    Σηκώνουμε το καπάκι προσθέτουμε τις ντομάτες κομμένες σε κύβους,το πελτέ και μισό ποτήρι νερό αν δεν έχει πολλά υγρά και αφήνουμε αλλα τρία λεπτά να σφίξει η σάλτσα ακόμα,τέλος προσθέτουμε τα τυριά και το μαϊντανό και σερβίρουμε!!!

Ευχαριστώ πολύ για αυτο τον εκλεκτό μεζέ,τον ''προμηθευτή μου'' και του το αφιερώνω με πολύ αγάπη αφού ξέρει τις αδυναμίες μου...

Καλή όρεξη και μην ξεχνάτε πλησιάζει η κλήρωση για το βιβλίο!!!!







3 σχόλια:

  1. Τα θαλασσινά γενικώς είναι τρελή μου αδυναμία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρελλαίνομαι για τα μύδια...μου άνοιξες την ορεξη!
    Η συνταγή σου είναι ιδιαίτερη και πολύ θα ήθελα να την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πανεύκολη κ πολύ οικονομική πανω απο 4€ το κιλό δεν έχουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...